Κατηγορίες

1. Τί μπορεί να σημαίνει το γεγονός ότι δεν έχω λάβει mail για επιβεβαίωση της παραγγελίας;

Πολλές φορές αυτού του είδους τα mail πάνε και κάθονται στα spam/junk/ανεπιθύμητα οπότε πρέπει να τσεκάρετε και αυτούς τους φακέλους.Εάν δεν είναι ούτε εκεί αυτό μπορεί να σημαίνει είτε ότι δεν ελέγχτηκε ακόμα η παραγγελία σας (αυτό δεν κρατάει πάνω από ένα 24ώρο εκτός και αν μεσολαβεί Σαββατοκύριακο) είτε ότι κάτι δεν πήγε καλά με την καταχώρηση της παραγγελίας οπότε και πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας στα 2493022209  2493029546  6955357838  για να σας διευκρινίσουμε τί ακριβώς έχει συμβεί.

2. Πώς κάνω παραγγελία;

Επιλέξτε το ρουχό στο χρώμα και το μέγεθος της επιθυμίας σας-σε περίπτωση που δεν σας εμφανίζει το καλάθι σημαίνει είτε ότι δεν υπάρχει στο συγκεκριμένο νούμερο είτε στο συγκεκριμένο χρώμα-και πατήστε το καλάθι.Εάν θέλετε να βάλετε και άλλα ρούχα στο καλάθι πατήστε το συνέχεια αγορών μέχρι να τελειώσετε με τα ψώνια σας.Αφού τελειώσετε πιέστε το βήμα 1(επιλογές αγοράς).

Εάν είστε ήδη μέλος επιλέξτε το είμαι ήδη πελάτης δώστε όνομα χρήστη και κωδικό και πιέστε σύνδεση.Σας εμφανίζει τα στοιχεία σας.Εάν θέλετε να αλλάξετε κάποιο από τα στοιχεία που έχετε δώσει πατήστε το επεξεργασία πληροφοριών χρέωσης και κάντε την αλλαγή που θέλετε.Εάν πάλι θέλετε το προϊόν που επιλέξατε να παραδοθεί σε άλλη διεύθυνση από τη δική σας τσεκάρετε το κουτάκι προσθήκη διεύθυνσης που είναι δίπλα από τα στοιχεία σας και συμπληρώστε τη διεύθυνση που θέλετε να παραδοθεί.Εάν δεν θέλετε τίποτα από αυτά προχωρήστε στο επόμενο βήμα 2 (πληροφορίες αποστολης) όπου επιλέγετε τον τρόπο παράδοσης του προϊόντος.Ακολουθέι το βήμα 3 (μέθοδος πληρωμής) όπου επιλέγετε την επιθυμητή μέθοδο.Τελειώνοντας την παραγγελία εάν είναι για δώρο τσεκάρετε το κουτάκι συσκευασία δώρου και πατάτε επιβεβαιώστε την παραγγελία.Για να βεβαιωθείτε ότι η παραγγελία σας καταχωρήθηκε όντως στο σύστημα και δεν παραλείψατε κάτι πρέπει να σας εμφανίσει το μηνυματάκι ευχαριστούμε για την παραγγελία σας και να σας έρθει στο mail σας παραγγελία σε αναμονή από afroditi eshop(ελέξτε και τα spam γιατί μπορεί να πήγε εκεί).Με αυτόν τον τρόπο έχετε τελέιώσει με τα ψωνια σας.

Σε περίπτωση που θέλετε να κάνετε την αγοράς ως απλός επισκέπτης επιλέγετε στο βήμα 1(επιλογές αγοράς) το αγορά ως επισκέπτης και προχωράτε στο βήμα 2(λεπτομέρειες χρέωσης).Εδώ συμπληρώνετε τα πεδία που έχουν αστεράκι τα οποία είναι υποχρεωτικά για να συνεχίσετε την παραγγελία σας.Ακολουθεί το βήμα 3(λεπτομέρειες παράδοσης).Εδώ εάν η διεύθυνση αποστολής είναι ίδια με την διεύθυνση χρέωσης δεν επιλέγετε τίποτα.Στο βήμα 4(τρόπος παράδοσης) επιλέτε με πιο τρόπο θέλετε να παραλάβετε το προϊόν και στο βήμα 5 (τρόπος πληρωμης) με πιο τρόπο θέλετε να πληρώσετε.Εάν είναι για δώρο τσεκάρετε τη συσκευασία δώρου και από εκεί και έπειτα η διαδικασία είναι η ίδια όπως εξηγήσαμε παραπάνω.

Τέλος αν όπως κάνετε την παραγγελίας σας θέλετε να γίνεται και μέλος μπορείτε στο βήμα 1 μαζί με το αγορά ως επισκέπτης να τσεκάρετε και το δημιουργία λογαριασμού.Όπως περνάτε τα στοιχεία σας κάνετε και την εγγραφή ως μέλος και τελειώνετε την παραγγελία σας με τον τρόπο που έχουμε αναφέρει πιο πάνω.

Σημείωση:Εάν έχετε είτε κουπόνι είτε δωροκάρτα πρέπει να πατήσετε αποθήκευση στο δίπλα κουτάκι γιατί αλλιώς δεν θα σας κάνει την έκπτωση στην περίπτωση του κουπονιού και στην περίπτωση της δωροκάρτας δεν θα σας αφαιρέσει το ποσό της.

Εάν πάλι επιθυμείτε μπορείτε να πραγματοποιήσετε τηλεφωνικη παραγγελία στο 2493022209 στο 2493029546 και στο 6955357838.

3. Ποιοι είναι οι τρόποι πληρωμής;

  • Αντικαταβολή κατά την παράδοση του προϊόντος (ισχύει μόνο για τους καταναλωτές εντός Ελλάδος). Στην περίπτωση αυτή ο πελάτης θα επιβαρύνεται με χρέωση 2,40 ευρώ (συμπεριλαμβάνεται ΦΠΑ 23%).
  • Paypal.
  • Κατάθεση σε τράπεζα.

 

5. Μπορώ να ακυρώσω την παραγγελία μου;

Τo afroditi e shop  σας δίνει τη δυνατότητα να ακυρώσετε την παραγγελία σας εφόσον μας τηλεφωνήσετε πριν φύγει η παραγγελία από το κατάστημα.

6. Γιατί δεν γίνεται δεκτή η πιστωτική μου;

Μπορεί να υπάρχουν διάφοροι πιθανοί λόγοι που δεν γίνεται δεκτή η πιστωτική σας κάρτα και σε αυτή την περίπτωση θα πρέπει να απευθυνθείτε στην τράπεζά σας για να σας ενημερώσει.

7. Που απευθύνομαι σε περίπτωση προβλήματος με την παραγγελία μου;

Σε περίπτωση που αντιμετωπίσετε οποιοδήποτε πρόβλημα σχετικά με την παραγγελία σας, παρακαλούμε να επικοινωνήσετε μαζί μας με τους ακόλουθους τρόπους:

  • μέσω της ειδικής φόρμας επικοινωνίας που θα βρείτε εδώ
  • μέσω τηλεφώνου στο 2493022209 στο 2493029564 και στο 6955357838.(από Δευτέρα έως Σάββατο 08.30-2.00)

8. Μπορώ να προσθέσω ένα προϊόν στην παραγγελία που μόλις έβαλα;

Σε αυτή την περίπτωση πρέπει να πραγματοποιήσετε καινούργια παραγγελία

9. Τι κάνω σε περίπτωση που ένα προϊόν λείπει από την παραγγελία μου;

Σε αυτή την περίπτωση επικοινωνήστε μαζί μας για την επίλυση του προβλήματος μέσω της φόρμας επικοινωνίας.

Τηλεφωνήστε στο 2493022209 στο 2493029564 και στο 6955357838.

10. Τι κάνω σε περίπτωση που παραλάβω κάτι που δεν ήταν στην παραγγελία μου;

Σε αυτήν την περίπτωση μας ενημερώνετε για την επίλυση του προβλήματος μέσω της φόρμας επικοινωνίας.

Τηλεφωνήστε στο 2493022209 στο 2493029564 και στο 6955357838.

"Στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα μπορείτε να βρείτε μια μεγάλη ποικιλία ρούχων  υψηλής αισθητικής και ποιότητας όπως βρεφικά ρούχα New Born της mayoral, παιδικά ρούχα mayoral, παιδικές φόρμες Trax, παιδικές φόρμες Joyce, παιδικές φόρμες New Cotton,  και πλήθος άλλων εταιρειών. Θα χαρούμε να περιηγηθείτε στο κατάστημα μας και για όποια απορία ή διευκρίνιση χρειαστείτε παρακαλώ μην διστάσετε να μας καλέσετε"